loading...
فصل تازه
گردشگری

منو

11111

26

1111

ashi بازدید : 943 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید معین به نام مجنون

متن آهنگ :

درد و بلات قصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم

مجنونم مجنونم عاشقونه میخونم
مجنونم مجنونم بی تو من نمیتونم

بزار دستاتو تو دستام تا یه زره آروم بشم

لیلی من باش تا مثل مجنون بشم
نزار بی تو تنها لحظه هامو پرپر کنم

دو روز دنیا رو بی تو عزیزم من سر کنم
بزار فردا باز دوباره آفتابی باشه
با تو شب و روزم روشن و رویایی شه
بزار فردا باز دوباره آفتابی باشه
با تو شب و روزم روشن و رویایی شه

درد و بلات قصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم

شیرین قصه های من باش ای نازنین
تک گل باغ گل من باش ای نازنین

درد و بلات غصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم
Tweet

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ درچه سطحی است؟
    گالری عکس

    کتابخانه دیجیتال

     

    کلیپ رزمی

     

     

    کلیپ های مستند

    اخبار جهان
    دانلود فیلم



    2

    11111111111111

    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 22,572
  • بازدید کلی : 393,845
  • کدهای اختصاصی
    کلیپ ورزشی

    سکانس برتر

    ا

    oooooo